Välgörenhetskväll

Igår hade vi en fantastisk välgörenhetskväll på Scandic Frimurarhotellet. Tillsammans med personal, styrelsemedlemmar, volontärer, sponsorer, artister och samarbetspartners. En kväll där vårt hjärta för barnen och familjerna på Huset fick stå i centrum. Kvällen bjöd på både skratt och tårar. Vi fick ta del av familjeberättelse från Huset, lyssna på fantastisk musik från barnkören solmates, Lana & the Papas, Bar Trio, samt härlig musik från Peter Johansson, Bruno Mitsogiannis och Matilda Grün. Komikern Lotta Källström bjöd på skratt och Fredrik Stenström höll en häpnadsväckande trollerishow. Konferencier Åsa Sjöberg ledde oss genom kvällen.

Innan middagen kunde gästerna köpa lotter till vårt lotteri. I vinstpotten fanns priser från Linköpings fallskärmsklubb, Östgöta museum, Systrarna Grön, Östgöta Kök, P.A.U.S, Beach Arena, Strömstad Spa och Resort. Vi Tackar för alla de fina priserna vi fått som gåva. Allt överskott under kvällen går till Huset och används som förmån till våra barn och familjer som behöver bo hos på Ronald McDonald Hus, ett hem hemifrån.

I slutet av kvällen delades en goodiebag ut till alla gäster. Som ett tack för allt de bidrar med för att vi ska kunna erbjuda ett hem till alla de barn och familjer som behöver bo nära sjukhuset.
I Goodiebagen fanns gåvor från Löfbergs, Medtryck.se, Coca Cola, Lyko och Diversey.

Vi vill tacka även våra andra sponsorer som deltog under kvällen, Scandic Frimurarhotellet, Blomstertorget, FÖB, Performiq, Food Folk, McDonald´s, Universitetssjukhuset i Linköping, Hags, Linköping Ica Maxi Stormarknad, Rekab, Coor Service Managment, Livgrenadjärmässen, Franke, Bagler Production, PNM Music.

Tack för en fantastisk kväll!